Ολυμπιακοί Λονδίνου: Στον ημιτελικό ο Δρυμωνάκος- αποχωρεί μετα τους αγώνες

Στο σημερινό (22:32) ημιτελικό των 200 μέτρων πεταλούδας προκρίθηκε ο Γιάννης Δρυμωνάκος...


Ο Έλληνας πρωταθλητής τερμάτισε στην έκτη θέση στην τρίτη προκριματική σειρά με 1:56,97, με αποτέλεσμα να κατακτήσει τη 16η θέση στη γενική κατάταξη και να πάρει τελευταίο εισιτήριο.

Αντίθετα, εκτός έμεινε ο Στέφανος Δημητριάδης, ο οποίος σημείωσε χρόνο 1:58,79 και κατετάγη 8ος στην τέταρτη προκριματική σειρά και 23ος στη γενική κατάταξη.

Ο Μάικλ Φελπς προκρίθηκε με τον πέμπτο καλύτερο χρόνο.

Αποχωρεί μετά τους Αγώνες ο Δρυμωνάκος δήλωσε:


Είμαι ευχαριστημένος γιατί πέτυχα τον αρχικό μου στόχο που ήταν μια αξιοπρεπής εμφάνιση. Ήμουν πιασμένος τις δύο προηγούμενες ημέρες και αναγκάστηκα να κάνω φυσιοθεραπείες για να αγωνιστώ , ήταν τα πρώτα λόγια του Έλληνα κολυμβητή.

Για να προσθέσει:Επόμενη επιδίωξή μου, αφού πέρασα στον ημιτελικό είναι να βελτιώσω κι άλλο την επίδοσή μου και ότι καλύτερο έρθει. Η εμφάνισή μου αυτή στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι και ο καλύτερος τρόπος για να ολοκληρώσω την καριέρα μου και να κρεμάσω το σκουφάκι μου .

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη