EDITORIAL ΙΟΥΝΙΟΥ: ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.....

Και ύστερα σου εύχονται καλό καλοκαίρι.... Εμένα γιατί ο Ιούνιος μπήκε στραβά?

Ξεκίνησα με τον φρονιμίτη ο οποίος με ταλαιπωρεί αφάνταστα!! Όσο και αν αποφασισμένη αν είμαι οι δυο προσπάθειες απέτυχαν παταγωδώς!!!


Η τρίτη (και τελευταία εύχομαι) να είναι την Δευτέρα.
Σου χαλάει την ψυχολογία ένα δόντι θα μου πεις.... το συγκεκριμενο ναι!!! Τελικά είναι σωστό αυτό που λένε ότι τους φρονιμίτες είτε είναι καλοί είτε χαλασμένοι πρέπει να τους αφαιρούμε με το που βγαίνουν? Αχ Βαχ! Η καημένη η οδοντίατρος κάνει ότι μπορεί... με στεναχωρεί που την τυραννάω και αυτήν!!!





Ενα θεματάκι είναι και ο καιρός!! Τραγικό συννεφιά και βροχή καλοκαιριάτικα!! Και νομίζω ότι αυτά δεν είναι σωστά για την εποχή.. Κατι τρέχει με τον καιρο και το περιβάλλον.... Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά.... Σε μελαγχολούν περισσότερο...



Την Δευτέρα που θα ξαναπάω για το δόντι μου είναι και τα 6 χρόνια από τότε που έχασα το πιο αγαπημένο μου πρόσωπο τον πατέρα μου... Τυχαιο? Ερχονται μνήμες και πως να τις σταματήσω.... Σηκώθηκε το πρωι να φτιάξει έναν καφέ και τελικά έσβησε στην αγκαλιά μου σκεφτόμενος τις τελευταίες στιγμές τα παιδιά του.... Είναι αυτό που νιώθεις ενα κενό, να νομίζεις ότι θα τον δεις παλι, περιμένεις και τελικά τίποτα... Κοιτάζεις τριγύρω, ακούς να βάζει τον καφέ του πάνω στο τζάμι του τραπεζιού.  Για να το πάρω απόφαση? Ούτε συζήτηση!!!!  Τουλάχιστον ξέρώ ότι πια ξεκουράζεται...



Αυτά λοιπον ήθελα να μοιραστώ μαζί σας

Valia's thoughts


Το κομπολόι του μου κραταει παρεα....

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη