ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ?

Ε????? πόσες φορές να πάω??

Πήγα πριν μια βδομάδα περίπου σε κεντρική τράπεζα της πόλης μας να κλείσω ένα λογαριασμό που δεν το χρησιμοποιούσα καν.

Ήμασταν περίπου 30 άτομα στην ουρά επειδή μάλλον υπάλληλοι βρίσκονταν σε άδεια και χρησιμοποιούνταν 2 ταμεία μόνο.

Μετά από αρκετή ώρα αγανάκτισης για όλους τους πελάτες έφτασε και η σειρα μου:

"Γεια σας, να κλείσω το λογαριασμό θα ήθελα γιατί δεν τον χρησιμοποιώ"

- Ναι.... (Πατάει κουμπιά , κλπ) Πρέπει να περιμένετε 5 λεπτά, καθίστε, ο επόμενος.


Περνάνε κανένα τεσσάρι πελάτες και ξαναπάω.

"Τελείωσε?"
- Ναι για μια στιγμή.... πρέπει να υπολογίσει τους τόκους... θα κάνει μισή ώρα περίπου. Ξαναερχόσαστε?

"Πάλι? Να ξανακάτσω στην ουρά?"

- Ή αύριο...

Για να μην τα πολυλογούμε εκνευρισμένη γιατί για 15 ευρώ που είχα μέσα και ένα κλείσιμο λογαριασμού θα ξαναπήγαινα.... Τελικά πήγα μετά από 3 μέρες γιατί είχα και δουλειές. Ξανά ουρά κλπ

"Γεια σας, είχα έρθει προχθές για να κλείσω το λογαριασμό"

- Ναι... Πρέπει να ξαναμπούμε στην ίδια διαδικασία... Περιμένετε 5 λεπτά

Για να μην σας τα πολυλογώ κατάφερα να κλείσω εκείνη την μέρα το λογαριασμό μου, περιμένοντας και εγώ αλλά και οι άλλοι πελάτες που ήταν πίσω από εμένα αφού εγώ είχα μονοπωλήσει το ένα ταμείο και για τους άλλους ήταν άλλο ένα μόνο!!

Ταλαιπωρία??? Ούτε λογαριασμό δεν μπορείς να κλείσεις!!!

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη