ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ....



6 Σχόλια

  1. enas podilatis einai olokliros tourismos????????????????????????????????????xaxaxaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΝΕΝΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

      Διαγραφή
  2. oxi..αν θελεις ποσταρε μου μερικες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε παρακαλω μονο μην βγεις στο facebook και γραφεις οτι σου την λενε και σε ζηλευουν κ.τ.λ/// ελεος μας τα εχεις πει πολλες φορες.. εγω απλα σε πειραζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλαρακι εγω δεν φιμωνω κανενα!!!! το blog δεν εγκρινει τα σχολια ο διαχειριστης απλα αναρτωνται... σε αλλα site ο διαχειριστης αν γουσταρει τα δημοσιευει... εγω εκτιμω μονο και μονο που εκανες σχολιο... αυτο δειχνει επικοινωνια.. να σαι καλα

      Διαγραφή
  4. ΟΚ ΦΙΛΑΡΑΚΙ...! ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη