Με άδεια χέρια γύρισε η κυβερνητική Αντιπροσωπεία από το Παρίσι!

-   Ποιόόόός;;;;
-   Έλα Γκίκα, εγώ είμαι ο Αντώνης!
-   Ποιος Αντώνης;;;;
-   Ο Σαμαράς ρε μαλάκα! Άκου ποιος Αντώνης???
-   Έλα! Έλα Πρόεδρε! Δεν σε κατάλαβα!
-   Τι έγινε ρε Γκίκα τελικά στο Παρίσι;;;;
-   Τίποτε πρόεδρε! Τίποτα!
-   Ρε Γκίκα, άσε τα προεδριλίκια και πες μου γιατί τίποτα ;;;Τι συνέβη;;;
-   Αντώνη τι να σου πω! Μάλλον πέσαμε σε λάθος μέρα, όπως λέμε στη διπλωματία!
-   Γιατί ρε Γκίκα;;;
-   Να εμείς μιλάγαμε για τα γνωστά: Φοροελαφρύνσεις- κόκκινα δάνεια- απολύσεις στο δημόσιο- πλειστηριασμούς σπιτιών κλπ και αυτοί δεν δίνανε καμία σημασία!
-   Γιατί ρε Γκίκα;;;
-   Γιατί σχολιάζανε μεταξύ τους το βιβλίο της Τριερβελέρ!
-   Και τι λέγανε ρε Γκίκα;;;
-   Να, πως γνωριστήκανε με τον Ολάντ! Τι της είπε ο Ολάντ και την έψησε! Πως και που το κάνανε και κάθε πότε! Κάτι τέτοιες αηδίες Αντώνη!
-   Και συ τι τους έλεγες ρε Γκίκα;;;;
-   Τι να τους πω ρε Αντώνη! Εδώ όλο το Παρίσι δεν έκανε άλλη δουλειά! Για το βιβλίο της Τριερβελέρ λέγανε!
-   Άσε που είχα μαζί και κείνη τη «κυρακατίνα» τον Πρωτόπαπα που ρώταγε κι αυτός να μάθει λεπτομέρειες!
-   Μετά Αντώνη σαν το διάβολο, είχαμε κι άλλο από πάνω!
-   Σαν τι ρε Γκίκα;;;
-   Να, δίπλα μας συνεδρίαζε μια επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην οποία συμμετείχε και η δική μας η Ευρωβουλευτής η Καϊλή και όταν μαθεύτηκε, φεύγανε ένας-ένας να πάνε να τη δούνε!
-   Καλά τι στο διάλο είχε ρε Γκίκα αυτή η Καϊλή;;;
-   Αντώνη, εγώ δεν την είδα, αλλά απ ότι μου είπε αυτή η «κατίνα» ο Πρωτόπαπας, πάθανε όλοι μαζί της!
-   Φορούσε ένα σούπερ μίνι, με ένα σχίσιμο στο πίσω μέρος μέχρι πάνω, με ένα καυτό ντεκολτέ και τους τρέλανε όλους!
-   Αφού να καταλάβεις Αντώνη, κάποια στιγμή πήγα για κατούρημα και βλέπω από το φεγγίτη στο απέναντι παράθυρο, να έχει σκαρφαλώσει ο Ολάντ, για να δει την Καϊλή!
-   Αυτός ο Ολάν δεν παίζεται! Δεν έχει το Θεό του Γκίκα! Μου έλεγε την άλλη φορά ο ίδιος, σε ένα Γιούρογκρούπ που κάναμε για το χρέος, ότι μόλις είδε τη Καγιέ, της έπιασε κατ ευθείαν τον κώλο και έτσι αρχίσανε τη σχέση τους!
-   Άσε που πέρασε από κει Αντώνη, τάχα μου-τάχα μου ότι είχε μια δουλειά και ο Ρομπάι! Για να δει κι αυτός!
-   Μέχρι και ο Ρομπάϊ ρε Γκίκα;;; Δεν του φαίνεται???
-   Ναι! Ναι! Αντώνη! Μέχρι κι  ο Ρομπάι! Όπως το ακούς!
-   Να καταλάβεις, ήταν να περάσει κι ο Σόϊμπλερ για να τη δει, γιατί κάποια στιγμή υπήρξε μια κινητικότητα από τη προσωπική του φρουρά, αλλά απ ότι μου είπε ο Πρωτόπαπας, όπως έμαθε από τις άλλες «κατίνες», του τηλεφώνησε η Μέρκελ και τον κάλεσε σε τάξη! Σε σοβαρότητα!
-   Τι μου λες ρε Γκίκα, Ο Σόϊμπλερ??? Δεν το πιστεύω!
-   Ναι καλά άκουσες ο Σόϊμπλερ!
-   Και μετά και μετά Γκίκα;;;
-   Μετά Αντώνη, γρήγορα-γρήγορα αποφάσισαν όλοι μαζί να την βάλουν πρόεδρο μιας επιτροπής της πλάκας, για να την έχουν κοντά τους να τη βλέπουν συχνά! Να χαλβαδιάζουν!
-   Μωρέ η Καϊλή??????
-   Εντάξει ρε Γκίκα! Εγώ τι θα πω τώρα στην έκθεση της Θεσσαλονίκης;;;; Θα πω για το μίνι και το ντεκολτέ της Καϊλή η για τις μαλακίες της Τριερβελέρ;;;;
-   Τι να σου πω ρε Αντώνη!
-   Δεν τους έλεγες να πούνε κάτι καλό, ώστε νάχω κι εγώ να πιαστώ από κάπου;;;;
-   Τι να τους πω ρε Αντώνη! Στο τέλος να καταλάβεις, είχαμε μείνει μόνο εγώ κι ο Σταϊκούρας! Το ξέρεις;;;
-   Γιατί;;;
-   Γιατί έφυγαν όλοι οι άλλοι και πήγαν να δούνε την Εθνική του μπάσκετ που έπαιζε με την Αργεντινή! Δεν μπορούσα να τους κρατήσω με τίποτα!
-   Μετά και επειδή νίκησε η Εθνική, πήγανε στο καμπαρέ LIDO και τα ήπιανε μέχρι το πρωϊ!!! Άστα-άστα Αντώνη, μιλάμε για απελπισία!
-   Ρε Γκίκα σας έστειλα για το χρέος και για τόσα άλλα πράγματα, που συζητάγαμε ώρες και μέρες στου Μαξίμου πριν φύγετε και τώρα μου λες τρίχες! Τι θα πω στη Θεσσαλονίκη, ρε γαμώτο!
-   Αντώνη να τους πεις, ότι για το χρέος θα μιλήσουμε τον Νοέμβριο και για τις φοροελαφρύνσεις, πες ότι σου κατέβει!
-   Καλά τρέχα- γύρευε Γκίκα! Ήμουνα νιος και γέρασα!
-   Έχουμε από τον περσινό Σεπτέμβρη, που λέμε ότι κάτι θα γίνει με το χρέος-κάτι θα γίνει με το χρέος!
-   Πρώτα λέγαμε, μετά τις Γερμανικές εκλογές! Ύστερα λέγαμε, μετά τις Ευρωεκλογές και κάτι τέτοια κουραφέξαλα και τώρα μου λες να πω για τον Νοέμβριο! Δε γίνεται Γκίκα! Δε γίνεται!
-   Ε τότε πες τους ρε Αντώνη για την Καϊλή, που έγινε πρόεδρος μιας επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης! Θα τους αρέσει, γιατί απ ότι ξέρω, αυτή είναι από τη Θεσσαλονίκη!
-   Μπράβο ρε Γκίκα! Μπράβο! Τόπιασα!!!
-   Ρε το Γκίκα!!!!!!! Και δεν του φαίνεται!!!!!
 
Τρίπολη  5-9-2014                                        Τάσος  Παπαζαχαρίας
                                                              www.tasospapazax.blogspot.com
 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη