ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΥΛΗ

Θέλω να ευχαρίστησω τον Νέο μας Δήμαρχο κ. Δημήτρη Παυλή, που μου εμπιστεύθηκε μία τόσο μεγάλη θέση ευθύνης του Προέδρου του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου του Δήμου Τρίπολης. Αναλαμβάνω τα καθήκοντά μου έχοντας απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης αλλά και των υποχρεώσεων που φέρει η θέση αυτή. Θα ήθελα κ. Δήμαρχε, να σας διαβεβαιώσω ότι θα ...προσπαθήσω να ανταποκριθώ στα καθήκοντα μου και θα διαχειριστώ τις 24 Δημοτικές Επιχειρήσεις του Νομικού Προσώπου που μου ανατείθονται με τον καλύτερο τρόπο. Γνωρίζω ότι οι απαιτήσεις είναι πολλές και οι προκλήσεις ιστορικές. Κάθε μέρα εγώ και οι συνεργάτες μου θα δίνουμε εξετάσεις προσβλέποντας στην αυστηρή αλλα καλόπιστη κριτική τόσο από τους πολίτες του Δήμου μας όσο και από τα Μ.Μ.Ε.
Θα στηρίζω πάντα φορείς που θέλουν να συμβάλλουν στην εξέλιξη ενός νέου αποδοτικού Δήμου.

Ευχαριστώ ,
Ο Προεδρος του Ν.Π.Δ.Δ. Δήμου Τρίπολης,
ΚΑΡΑΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη