Διαρροή του Δημαρχείου δίνει τα θέματα μόνο σε ένα μεγάλο(υποτίθεται) site.. Γραμμένους έχει τους άλλους δημοσιογράφους!

Μάλλον έχει γίνει συμφωνία κάτω από το τραπέζι δεν εξηγείται αλλιώς!!!

Δημοσιογράφοι συνάδελφοι και εγώ προσωπικά απορούμε γιατί ένα από τα τοπικά site παίρνει τα θέματα που αφορούν το Δήμο Τρίπολης.

Βέβαια η εξηγήση  είναι πολύ απλή: Γιατι με τον συγκεκριμένο έχουν πάρε δώσε.



Έτσι λοιπόν η διαρροή ΓΡΑΦΕΙ όλους τους άλλους δημοσιογράφους με σκοπό να προβληθεί το συγκεκριμένο site.

 Κατά τα άλλα θέλει και ισότητα.  Δεν θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβετε περι ποιων πρόκειται. Μεταξύ των δημοσιογράφων είναι ιδιαίτερα γνωστή η ιστορία.

Σε επικοινωνία μου μαζί του σήμερα ο ίδιος ΜΗ ΞΕΡΩΝΤΑΣ τι να μου απαντήσει και με πολύ γελοίες δικαιολογίες απαντούσε αόριστα!!!

ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΌΜΩΣ  ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ! 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη