ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΠΑΜΕ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ‏


         Συνάδελφε…Την κατάσταση την ξέρεις, τη βιώνεις δεν χρειάζονται αναλυτικές περιγραφές. Αξίζει να εστιάσουμε την προσοχή μας στο ασφαλιστικό (βασική σύνταξη, εφάπαξ, επικουρικές, υγεία, πρόνοια), στη λεγόμενη αξιολόγηση (ειδικά στη σύνδεσή της με μισθούς, απολύσεις, κατηγοριοποιήσεις σχολείων και εκπαιδευτικών), το νέο μισθολόγιο, τη συνεχή αφαίμαξη του λαϊκού εισοδήματος από τη συνεχή φοροληστεία (π.χ. ΕΝΦΙΑ). Τα προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων (οικονομικά σχολικών επιτροπών, πολυπληθή τμήματα, μεταφορά μαθητών, κτιριακό κ.α.)    

      Αν δεν εντοπίσουμε όμως σωστά την αιτία του κακού, το κίνημα θα καταντήσει θολή διαμαρτυρία, χωρίς προοπτική, χειραγωγήσιμο στη μια ή την άλλη κυβερνητική εναλλαγή της ίδιας αντιλαϊκής πολιτικής στα πλαίσια του Ευρωμονόδρομου. Είτε με μνημόνια, είτε χωρίς, προωθούνται σαρωτικές αναδιαρθρώσεις σε όλες τις χώρες της ΕΕ με αποκλειστικό στόχο έχουν τη μείωση της τιμής εργατικής δύναμης, την αύξηση της ανταγωνιστικότητας, τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας. Όσοι αναφέρουν τα μνημόνια ως αιτία «δια πάσα νόσο» θέλουν να κρύψουν την ταύτισή τους με τη στρατηγική της ΕΕ, όπως συστηματικά κάνει η αξιωματική αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα (ολόκληρο το πλαίσιο της αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης σχολικού έργου-μονάδας, με δείκτες και ποσοστά θέλει να εφαρμόσει και ο Ρέντσι στην Ιταλία και προκαλεί ποικίλες αντιδράσεις).

       Οι άλλες παρατάξεις  στο  ΔΣ (εντός και εκτός) της ΕΛΜΕ παρά τις όποιες λεκτικές αντιμνημονιακές «κορώνες» κινήθηκαν στην λογική της συναίνεσης και του συμβιβασμού. Για παράδειγμα στο θέμα της Αξιολόγησης (αυτοαξιολόγησης) όχι μόνο δεν πήραν θέση στο ΔΣ ως όφειλαν αλλά στη συνέλευση με πρωτοβουλία τους (κυρίως ΔΑΚΕ – ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ) αντί να στηριχθεί η πρόταση της ΟΛΜΕ φτιάχτηκε ένα ερωτηματολόγιο που στάλθηκε τελικά στα σχολεία και ζητούσε από τους συναδέλφους να πουν αν συμφωνούν με την αξιολόγηση και το κείμενο της ΟΛΜΕ. Πέταξαν έτσι ουσιαστικά το «μπαλάκι» της ευθύνης αποκλειστικά στους συναδέλφους, αδυνατίζοντας και εν τέλει υπονομεύοντας το ενιαίο του αγώνα.  Δυσκόλεψαν έτσι όσους έδωσαν με επιχειρήματα τη μάχη μέσα στους συλλόγους. Θα ήταν βέβαια καλύτερα τα πράγματα και πιο αποτελεσματικός ο αγώνας αν συνολικά το ΔΣ της ΕΛΜΕ είχε άλλη στάση.

        Συνάδελφε… Ναι μπορείς να συμβάλεις να αλλάξει η κατάσταση και ο προσανατολισμός στο συνδικαλιστικό κίνημα. Στις επερχόμενες εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ στην ΕΛΜΕ (16 Οκτώβρη) και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (5 Νοέμβρη) ενίσχυσε την «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ», το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το Π.Α.ΜΕ. Θα ξέρεις βέβαια ότι από μόνη της η ψήφος δεν αρκεί. Η συμμετοχή σου στη ζωή και τη δράση του σωματείου είναι προϋπόθεση για να παρακαμφτούν εμπόδια και δυσκολίες , να ανοίξει ο δρόμος για την ανασυγκρότηση και την αναζωογόνηση του συνδικαλιστικού κινήματος.

             Συνάδελφε… Στο χέρι σου είναι να πάρει τα πάνω του το σωματείο, να οργανώνει την πάλη για όλα τα προβλήματα, για να μην περάσουν τα νέα μέτρα (ασφαλιστικό, η αξιολόγηση και οι απολύσεις, το νέο μισθολόγιο). Θέλουμε κίνημα που δεν θα εγκλωβίζεται στη λογική του λιγότερου κακού, απαλλαγμένο από το φόβο και τις αυταπάτες.

Πάρε λοιπόν θέση, δυνάμωσε το Π.Α.ΜΕ.

  • Χρηματοδότηση ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργική, κτηριακή, υλικοτεχνική υποδομή και εποπτικά μέσα για την κάλυψη των αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 20 μαθητές ανά καθηγητή στις τάξεις.
  • Κάτω τα χέρια από το Ασφαλιστικό! Να καλυφθούν άμεσα οι ανάγκες των ταμείων από το Κράτος, κρατική εγγύηση συντάξεων και παροχών. Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων.
  • Αυξήσεις εδώ και τώρα στους μισθούς που να καλύπτουν ένα μέρος από τις απώλειες που έχουμε. Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη. Όχι στη νέα φοροληστεία και τα χαράτσια.
  • Όχι στον αντιδραστικό, κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση. Με συλλογικές αποφάσεις, δεν παραδίνουμε εκθέσεις αυτοαξιολόγησής μας προς το Διευθυντή ή το Σχολικό Σύμβουλο. Έξω οι αξιολογητές από τα σωματεία.

·         Ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση υψηλού επιπέδου, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για όλα τα παιδιά. Καμία επιχειρηματική δράση στην Παιδεία.     

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ

 ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ – 1Η ΝΟΕΜΒΡΗ

 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΛ.ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη