Εκδρομή στη Δράμα από το Σύλλογο Μαλλωτών‏

Πραγματοποιήθηκε η τρίτη εκδρομή του Συλλόγου μας. Αυτή τη φορά προορισμός ήταν η «Ονειρούπολη Δράμας» το τετραήμερο 3 έως 6 Ιανουαρίου 2015.
Το λεωφορείο με τους εκδρομείς ξεκίνησε το βράδυ του Σαββάτου από τη Μεγαλόπολη και μετά τις απαραίτητες στάσεις έφτασε το πρωί στη Θεσσαλονίκη και σταματήσαμε για προσκύνημα στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου και για φωτογράφηση του Λευκού Πύργου και των άλλων αξιοθέατων της πόλης. Επόμενη στάση στην Αμφίπολη όπου θαυμάσαμε τον Λέοντα της Αμφίπολης και το τοπίο της ανασκαφής του Τύμβου Καστά και στο Παγγαίο Όρος για προσκύνημα στην Ιερά Μονή Εικοσιφοίνισσας. Φτάνοντας στη Δράμα επισκεφθήκαμε το Χριστουγεννιάτικο χωριό «Ονειρούπολη Δράμας» και περπατήσαμε στους δρόμους και στα πάρκα της πόλης. Το βράδυ βρεθήκαμε όλοι μαζί σε ταβέρνα στο χωριό Καλή Βρύση και διασκεδάσαμε με τοπικό συγκρότημα που έπαιζε γκάιντα, κεμενέ (λύρα) και νταχαρέ (ντέφι).

Η Δευτέρα ξεκίνησε με επίσκεψη στην αγορά της πόλης για να συνεχίσει στο χωριό Αγγίτης και το Σπήλαιο Αγγίτη (Μααρά) όπου το διασχίζει ο ποταμός Αγγίτης. Το μεσημέρι ο ήλιος, που μας συνόδευε όλες τις ημέρες της παραμονής μας στη Δράμα, μας οδήγησε στο Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού για παιχνίδι με το χιόνι και ζεστό ρόφημα μέσα στη ζεστασιά του σαλέ. Το βράδυ μας βρήκε πάλι όλους μαζί για φαγητό και διασκέδαση με δικό μας συγκρότημα στο όμορφο κέντρο «Νησάκι» που βρίσκεται μέσα στα νερά του Πάρκου της Αγίας Βαρβάρας. Το κλαρίνο του μικρού Θοδωρή Ρουμελιώτη, το μπουζούκι του Μπάμπη Πίκουλα και το τραγούδι όλων των υπολοίπων άναψε το κέφι και ο χορός ήταν ασταμάτητος μέχρι αργά τη νύχτα.
Η τελευταία ημέρα παραμονής μας στην περιοχή της Δράμας, εορτή των Θεοφανείων, περιλάμβανε εκκλησιασμό στον Ιερό Ναό Αγ. Νικολάου και μετάβαση στις Πηγές της Αγίας Βαρβάρας όπου γίνεται η ρίψη του Τιμίου Σταυρού και ο αγιασμός των υδάτων του πάρκου από το Σεβ. Μητροπολίτη Δράμας κ. Παύλο. Δεν θα μπορούσαμε να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής αν δεν παρακολουθούσαμε το έθιμο της περιοχής που αναβιώνει κάθε χρόνο τις ημέρες των Θεοφανείων. Βρεθήκαμε στο χωριό Μοναστηράκι την ώρα της κορύφωσης του δρώμενου όπου οι «Αράπηδες» φορώντας μαύρες φλοκωτές ποιμενικές κάπες και μεγάλα κουδούνια στη μέση τους γυρνώντας όλα τα σπίτια του χωριού για τις ευχές φτάνουν στην πλατεία και ξεκινάει ο Τρανός κυκλικός χορός της «πλατέας», ενώ στο μοναδικό κύκλο που σχηματίζεται συμμετέχουν και οι επισκέπτες. Το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής παίρνοντας πολύ όμορφες αναμνήσεις από την Ανατολική Μακεδονία.
Το Δ.Σ. ευχαριστεί όλους όσους συμμετείχαν στην εκδρομή και μας χάρισαν ο καθένας με το δικό του τρόπο όμορφες και ξεχωριστές στιγμές. Επίσης ευχαριστεί τον Στάθη Λιακόπουλο και το Τουριστικό Γραφείο του για την άψογη συνεργασία που είχαμε και τον Γιώργο Ρουμελιώτη με την οικογένειά του από την Τρίπολη που ταξίδεψαν μαζί μας στη Δράμα, μας διασκέδασαν και ζήτησαν να γίνουν μέλη του Συλλόγου μας.
Περισσότερες φωτογραφίες και video μπορείτε να δείτε στο blog του συλλόγου http://mallota-arcadias.blogspot.gr/