Διάψευση Καραλή για εκλογές

Φίλες και φίλοι με την ανάληψη των καθηκόντων της Νέας Διοίκησης του Δήμου Τρίπολης στις αρχές Σεπτεμβρίου 2014  ο Δήμαρχος μας κ. Δημήτρης Παυλής μου εμπιστεύθηκε μία τόσο μεγάλη θέση ευθύνης του Προέδρου του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου του Δήμου Τρίπολης.
Ανέλαβα  τα καθήκοντά μου έχοντας απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης αλλά και των υποχρεώσεων που φέρει η θέση αυτή. 
Τις τελευταίες μέρες πολλά γράφονται και λέγονται γύρω απο το όνομα μου πως στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές θα ειμαι υποψηφιος βουλευτής με το "Ποτάμι" στην Αρκαδία επειδή ο Σταύρος Θεοδωράκης ο επικεφαλής του τυγχάνει να είναι φίλος μου. Θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στο "Ποτάμι" και στον Σταύρο Θεοδωράκη και να  σας διαβεβαιώσω πως δέν θα ειμαι υποψήφιος μαζί του. 
Θα συνεχίσω τα καθήκοντα μου ως Πρόεδρος του ΝΠΔΔ του Δήμου  Τρίπολης. 
Θέλω να ευχηθώ, επίσης, 
καλή και δημιουργική χρονιά σε ολους, με υγεία. 

Πρόεδρος 
ΝΠΔΔ Δήμου Τρίπολης
Θεόδωρος Καραλής 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη