Editorial Ιανουάριος 2015: Έφυγε και ησυχάσαμε


Έφυγε το 2014 ήρθε το 2015.

Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα το 2014 ήταν γρουσούζικο!! Έκανα επιλογές που το μετάνιωσα. Καιρός να κάνουμε ξεκαθαρίσματα ποιους κρατάμε και ποιους τους βγάζουμε από την ζωή μας.

Εδώ στο Βόλτα στην Τρίπολη βγάζω τα εσώψυχά μου σε κάθε editorial που γράφω για να μοιραστώ μαζί σας πράγματα από την ζωή μου και τον εαυτό μου.

Το 2014 λοιπόν έγιναν πολλά στην ζωή μου τα οποία όμως δε μπορώ να πω μου έδωσαν και μαθήματα. Ήρθαν άνθρωποι που τους εμπιστεύτηκα και αυτοί αποδείχθηκαν προδότες αναξιόπιστοι. 

Για να δουμε λοιπόν το 2015 τι θα μας φέρει....

Εγώ πάντως καταστάλαξα: Ουστ από την ζωή μου τα άχρηστα πράγματα έμψυχα και άψυχα και ΝΑΙ σε νέα πράγματα που θα μου φέρουν χαμόγελο και αισιοδοξία!!!!

Σας εύχομαι Καλη Χρονιά και μην ξεχνάτε  και εσείς να κάνετε τον δικό σας απολογισμό του 2014 και να κρατήσετε για το 2015 ότι αξίζει!!!

Σας ευχαριστώ που με διαβάζετε και συνεχίζουμε αυτή την προσπάθεια παρέα και το 2015.

Valia's thoughts.....

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη