Νέα εκπομπή: Πίσω στο χρόνο με την ιστορία μας απο έναν πολύ σημαντικό άνθρωπο!

Καλως ήρθατε στην 2η διαδικτυακή εκπομπή του "Βόλτα στην Τρίπολη".

Βρήκα την ευκαιρία από την εκδήλωση για την ημέρα μνήμης των απαγχονισμένων πατριωτών μας και ζήτησα από τον επιζώντα κ. Ανδρέα Κωτσιόπουλο να μας διηγηθεί τα γεγονότα που έζησε εκείνη την τραγική μέρα του 1944 όπου τα γερμανικά στρατεύματα ήταν ακόμα εδώ.

Ο κ. Ανδρέας μου διηγήθηκε συγκινημένος όταν ο ίδιος τότε ήταν 17 χρονών αυτό που είδε στην οδό Ταξιαρχών (Οδό Κρεμασμένων) στην Τρίπολη. Κάθε που άρχιζε να μου μιλήσει για την ημέρα εκείνη έβγαζε χαρτομάντηλο και σκούπιζε τα δακρυά του σαν να το έβλεπε μπροστά του!

Έπειτα με ξενάγησε στο κτίριο που στεγάζεται η ΕΔΙΑΠ - Εταιρεία Διάσωσης Ιστορικών Αρχείων Πελοποννήσου.

Ο ιστορικός μας πλούτος είναι μεγάλος και εδώ μέσα αποδεικνύεται περίτρανα όπως και οι θηριωδίες των Γερμανών το πόσο κόστισαν σε αίμα και πόνο.

Κάποτε ο παππούς μου, διηγόταν τις ιστορίες του από την κατοχή και δεν τον άκουγα γιατί ήμουν μαθήτρια και το μυαλό μας ήταν στο παιχνίδι αλλά και στο διάβασμα.

Τυχερή που συνάντησα αυτόν τον άνθρωπο, όπως μου διηγόταν τότε ο παππούς μου ένιωσα, και τον ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Παρακολουθήστε λοιπόν μια καταπληκτική συνέντευξη:






Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη