ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σ. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΗ: ΙΩΣΗ ΛΟΓΩ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ

Ο κ. Σωτήρης Παπαδημητρίου, δημοτικός σύμβουλος και υπεύθυνος επικοινωνίας του Δήμου Τρίπολης έγραψε σε σχόλιο στο Facebook στην σελίδα του "Βόλτα στην Τρίπολη" απαντώντας στον δημότη αλλά και στο Βόλτα στην Τρίπολη για την τηλεφωνική επικοιινωνία που είχε μαζί του ο δημότης σήμερα για τα σκουπίδια και ο κ. Παπαδημητρίου που του απάντησε εγω κοιμάμαι ήσυχος.
Να σημειωθεί εδώ ότι η συνομιλία του ήταν σε ανοιχτή ακρόαση και άκουγαν και άλλοι την απαντησή του στον δημότη.

Πριν λίγο στο σχόλιο του ο κ. Παπαδημητρίου αναφέρει:
Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ. ΠΡΩΤΟΝ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΔΕ ΜΙΛΟΥΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟΤΗ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ ΔΗΜΟΤΗ, ΤΡΙΤΟΝ, ΜΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕ ΙΩΣΗ ΛΟΓΩ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ. ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ, ΔΙΕΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΛΑΘΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΜΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕ ΦΕΡΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΛΑΘΟΣ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Α Μ Ι Σ Θ Ο Σ .

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη