Κοντεύουμε να πεθάνουμε απο τα σκουπίδια

Αγαπητό Βόλτα στην Τρίπολη,

Σας ευχαριστώ που μου δίνετε την δυνατότητα να μιλήσω για το πρόβλημα υγείας μου όπως και για το θάνατο αρκετών συμπολιτών μου.

Προβλήματα υγείας δεν είχα στην ζωή μου μέχρι πριν 3 εβδομάδες περίπου όπου ξαφνικά από το πουθενά απέκτησα υψηλό πυρετό γαστρεντερίτιδα και αναπνευστικό. Μέσα σε όλα αυτά άρχισα να έχω και αλλεργίες που δεν είχα ποτέ μου.

Το σπίτι μου βρίσκεται πάνω από λόφο σκουπιδιών πόσο μάλλον το μπαλκόνι που τα ακουμπάει.

Κανένας σε αυτή την πόλη δεν ενδιαφέρεται για τους δημότες και πρόσφατα είχαμε και περίεργους θανάτους. Επίσης μαθαίνω σε σχολεία υπάρχουν οξείες γαστρεντερίτιδες.

Κύριε Δήμαρχε είσαστε ένας άχρηστος άνθρωπος που δεν τον νοιάζει τίποτα άλλο παρά ο εαυτός του. Κοντεύετε να μας πεθάνετε και κυρίως την πληρώνουν οι μαθητές.

Κάποιοι συμπολίτες βεβαια ενδιαφέρονται να πίνουν καφέ στα σκουπίδια. Τόσο τους έχουν ψεκάσει οι υπηρεσίες σας.

Ας μην ακουστεί σε αυτή την πόλη ότι πέθανε άνθρωπος από σκουπίδια ή από δάγκωμα αρουραίου γιατί σίγουρα θα σας πάνε κ. Δήμαρχε για ανθρωποκτονία από πρόθεση.

Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω ακόμα. Εύχομαι να ζήσω.

Κάντε κάτι πριν πεθάνουμε όλοι σε αυτή την πόλη.

Ε.Σ.

.... (Παρακαλώ όπως ανακοινώσετε την επιστολή μου καθώς επείγει η κατάσταση της υγείας μου και ίσως δε θα ζω αύριο. Σας ευχαριστώ)

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη