Editorial Μαρτίου 2015: Απολογισμός ζωής , αδυνάτισμα εργασίες για όμορφο κήπο!

Επιτέλους ήρθε η Άνοιξη!!

Μετά από ένα δύσκολο χειμώνα καιρός για ανανέωση!
Αν και η Τρίπολη το ξεκίνησε με ήλιο τελικά το ρητό επιβεβαιώθηκε με την βροχή.
Ευτυχώς πρόλαβα να φτιάξω τον κήπο μου, να φυτέψω νέα; φυτά αλλά να ετοιμάσω και αυτά που είχα ήδη!

Ας είναι καλά ο φίλος ο Μάκης από τους αγαπημένους Κηπουρούς του Mega που με τη συμβουλή του έσωσα την λεμονιά και τον βασιλικό.

Από την άλλη έβαλα πλώρη για ένα πιο όμορφο σώμα. Πιο πολλά φρούτα , πολύ νερό και μέτρο στην ζάχαρη!!! Καιρός και για πιο πολύ άσκηση.

Το κακό είναι τα γενέθλια που έχω την άλλη εβδομάδα. Αλλά το πήρα απόφαση με την ηλικία!! Και κάθε χρόνος που περνάει θα γίνομαι πιο όμορφη και θα διώξω ότι αρνητικό υπάρχει γιατί αυτό μας κάνει στο κάτω κάτω άσχημους! Ήδη βρίσκομαι σε καλό δρόμο... έχω όμως κι άλλο...

Αν λοιπόν αρχίσω να κάνω απολογισμό για την προσωπική μου χρονιά που πέρασε θα έλεγα ότι τα κρατάω όλα και δε μετανιώνω γιατί είναι προς γνώση και συμμόρφωση!!
Έτσι ήταν γραφτό να γίνουν αλλά στο δικό μου χέρι είναι να τα αλλάξω όλα. Και όπως τόνισα και πιο πριν έχει ξεκινήσει οριστική αλλαγή στο εσωτερικό γίγνεσθαι.









Βγήκαν στην πόλη μας τα πρώτα λουλούδια να πάρει χρώμα λίγο η ζωή μας.



Έρχονται νέα πράγματα στην ζωή μας πιο όμορφα!!!! Υπομονή!

Valia's thoughts.......

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη