Μαγευτικό τριήμερο στο Παναιτωλικό!!!

Ένα μαγευτικό τριήμερο επεφύλασσε ο ΣΑΟΟ στους φίλους που συμμετείχαν στην εξόρμηση στον Αράκυνθο και στο Παναιτωλικό Όρος.
Πρωί Πρωτομαγιάς αναχωρήσαμε με αγωνιστικό ύφος προς την Αιτωλοακαρνανία. Αφού περάσαμε πλάι στο Μεσολόγγι φτάσαμε στον οικισμό Χουνιστά. Από εκεί ξεκινήσαμε την ανάβαση ως την κορυφή του Αράκυνθου. Στη αρχή η θέα προς το Μεσολόγγι και τη λιμνοθάλασσα ήταν συνεχής ενώ μόλις φτάσαμε στην κορυφογραμμή εντυπωσιαστήκαμε από τη θέα προς τη λίμνη Τριχωνίδα, το Αγρίνιο και το Παναιτωλικό όρος. Ευχάριστη έκπληξη μια παρέα εκδρομέων από το Μεσολόγγι οι οποίοι μας υποδέχτηκαν κερνώντας μας κρασί και ντόπιους μεζέδες. Συνεχίσαμε περνώντας από πανέμορφο δρυοδάσος και καταλήξαμε στο χωριό Άνω Κεράσοβο όπου πέσαμε σε γλέντι που πραγματοποιούσαν οι κάτοικοι του χωριού.
Στη συνέχεια επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο με κατεύθυνση την Παραβόλα Αγρινίου. Κάναμε ολιγόλεπτη στάση για τις χρήσιμες προμήθειες προτού κατευθυνθούμε προς το καταφύγιο.
Φτάσαμε με το λεωφορείο έως το χωριό Περιστέρι και από εκεί ακολουθώντας ήπιο μονοπάτι φτάσαμε στο καταφύγιο του ΕΟΣ Αγρινίου. Εκεί μας περίμενε ο Χρήστος, ο φιλόξενος καταφυγιάρχης και αφού μας ξενάγησε, τακτοποιηθήκαμε στο καταφύγιο. Σύντομα ξεκίνησαν οι ετοιμασίες για το δείπνο και το γλέντι.p2
Την επόμενη ημέρα ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί για την κορυφή του Παναιτωλικού. Η πορεία στο Παναιτωλικό ήταν μαγευτική με συνεχή θέα στα γύρω βουνά της Στερέας Ελλάδας και της Βόρειας Πελοποννήσου. Φτάσαμε έπειτα από 2 ½ περίπου ώρες στην κορυφή Κατελάνο από όπου και θαυμάσαμε τα όρη Σκόλης, Ερύμανθος, Παναχαΐκό, την κορυφή του Μαινάλου, το Χελμό τα Ζήρεια, την Καλιακούδα, τη Χελιδώνα, Τυμφηστό, τον Όλυμπο, τα Δυτικά Άγραφα (Φτέρη, Λιάκουρα, Δελιδίμι), Τζουμέρκα και φυσικά τα Βαρδούσια.
p1Στη συνέχεια η μία ομάδα γύρισε από τα ίδια στο καταφύγιο ενώ η δεύτερη γύρισε στο χωριό Αγία Παρασκευή (Ζελίκοβο) μέσα από το καταπληκτικό φαράγγι του Ζελιχορέματος. Μια εντυπωσιακή διαδρομή σε κατάφυτο τοπίο μέσα σε δάσος και πλάι από ρυάκια, λιμνούλες και καταρράκτες.
Από την Αγία Παρασκευή επιστρέψαμε στο καταφύγιο νωρίς το απόγευμα και ξεκινήσαμε τις ετοιμασίες για το βραδινό ορειβατικό γλέντι, το οποίο διήρκεσε ως αργά τη νύχτα.
Την Κυριακή το πρωί αφού τακτοποιήσαμε το καταφύγιο αναχωρήσαμε για το Αιτωλικό. Αφού περιηγηθήκαμε στα κυριότερα σημεία της πόλης αναχωρήσαμε για το Κρυονέρι, επίνειο του Γαλατά Αιτωλοακαρνανίας. Εκεί απολαύσαμε τα κρυστάλλινα νερά και στη συνέχεια ντόπιους θαλασσινούς μεζέδες. Ακολούθως αναχωρήσαμε για Τρίπολη.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο του Αγρινίου Βασίλη Νταούλη και τον Χρήστο Ρεντζή για την άψογη φιλοξενία τους και για τη βοήθεια που μας προσέφεραν όλες τις ημέρες της διαμονής μας. Τους ευχόμαστε Πάντα Ψηλά και τους περιμένουμε να ανταποδώσουμε τη φιλοξενία τους στην εξόρμησή τους στο Μαίναλο το Νοέμβριο.