ΤΡΙΠΟΛΗ STORIES: Παναρκαδικό χάος! Χαλαρά μέχρι να σε απογοητεύσουν

Σήμερα έπεσα στην ανάγκη να πάω σε κάποιον γιατρό στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο. Μια φορά στο τόσο χρειάζομαι γιατρό στην ζωή μου δόξα το Θεο.

Ελλείψει της ειδικότητας αυτής του ΕΟΠΥΥ τι να κανω? Να έδινα 50 έξω? Λεω δεν παω στο νοσοκομείο να το κοιτάξω να μην το αφήσω.

Πας, κάθεσαι απέξω από το εξωτερικό ιατρείο , περιμένεις και μαθαίνεις ότι χρειάζεσαι αριθμό προτεραιότητας.

Ρωτας νοσοκόμα που παίρνεις αριθμό σε στέλνει στην άλλη άκρη. Περιμένεις στην ουρά και η υπάλληλος μετά από 10 λεπτά που έρχεται η σειρά σου λεει δεν είναι το αρμόδιο γραφείο για τους αριθμούς και σε στέλνει στην άλλη άκρη στην γραμματεία των εξωτερικών. Εκεί δόξα το Θεό μια ευγενέστατη και υπάλληλος που θέλει να εξυπηρετήσει μου προτείνει να πάω σε άλλο τμημα στο χειρουργικό των εξωτερικών ιατρείων όπου 2 ειδικευόμενοι είναι εκεί και προσπαθούν να εξυπηρετήσουν κόσμο. Δυστηχως μου λενε να κλείσω ραντεβού παρόλο που είχα πρόβλημα και δεν παιρνουν τον κανονικό γιατρό να τον ρωτήσουν αν είναι να περιμένω να με δει.

Παω να κλείσω ραντεβού μου λενε 31 Αυγουστου ενώ ποναω!!!!!!!! Δηλαδη θα εχω πεθανει ως τοτε οποτε δε θα χρειαστω γιατρο!! Εν τελει ας είναι καλά η νοσοκόμα του ιατρείου που με βοήθησε και θα με δεχτείς ο γιατρός να με δει. Και ευχαριστώ και τον γιατρό.

Με λίγα λόγια στο Παναρκαδικό η μανα χάνει το παιδί και το παιδί την μάνα εκει μέσα. Χαλαρότητα έως αδιαφορία από μερικούς σαν να σου λένε πήγαινε σε γιατρό έξω!!

Τι να σου κάνουν βέβαια και οι ειδικευόμενοι!!

Πρέπει να σας πω ότι πήγα περα δώθε τουλάχιστον 15 φορες!!!

Το ωραιότερο σας το είπα?? Παει να πάρει ένας τις εξετάσεις του παιδιού του από τροχαίο και τον στελνουν και αυτόν κλασικα από τον ένα στον άλλο (τι εγω το μόνο κοροιδο θα είμαι;) και δεν ξερουν που είναι, σε πιο τμήμα οι εξετάσεις.

Αυτά!!! Όπως είπα να ευχαριστήσω την νοσοκόμα και τον γιατρό του εξωτερικού ιατρείου (και την γραμματεα των εξωτερικων)γιατί τελικά μόνο αυτοί νοιάστηκαν!!

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη