Νοέμβριο θα γίνει η έκθεση Αρκαδικό Πανόραμα

een

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας προτίθεται να προχωρήσει στη συνδιοργάνωση Περιφερειακής Έκθεσης στην Τρίπολη από τις 9 έως τις 13 Νοεμβρίου του 2016. Επιθυμία μας είναι φέτος να διοργανώσουμε μια αναβαθμισμένη περιφερειακή έκθεση και υποχρέωσή μας είναι η διοργάνωση μίας άριστης έκθεσης, η οποία θα στηρίξει τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Με την παρούσα θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να εκφράσετε το ενδιαφέρον σας για τη συνδιοργάνωση της έκθεσης αυτής με το Επιμελητήριο Αρκαδίας. Επισυναπτόμενη θα βρείτε μια λίστα με τις προδιαγραφές που πρέπει να πληροί ο διοργανωτής της Έκθεσης για να μπορέσουμε να συνεργαστούμε.
Ο χώρος που θα πραγματοποιηθεί βρίσκεται στη Βιομηχανική Περιοχή της Τρίπολης όπου πραγματοποιούνταν τα προηγούμενα χρόνια το «Αρκαδικό Πανόραμα». Πρόκειται για ένα άρτιο κτήριο 7,5 στρεμμάτων καλυμμένου χώρου και 30 στρεμμάτων περιβάλλοντος εξωτερικού χώρου.
Με βάση τις προδιαγραφές αυτές, θα θέλαμε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας και να μας κάνετε μία προσφορά για το κόστος διοργάνωσης της εν λόγω έκθεσης, μέχρι τις 5/8/2016 στα γραφεία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας.
 ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
 ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΝΤΡΟΥΚΑΣ

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ 9ΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ «ΑΡΚΑΔΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ»
Η Διοργανώτρια εταιρεία υποχρεούται να τηρήσει τους παρακάτω όρους για την εύρυθμη λειτουργία της Εκθέσεως, την καλύτερη εξυπηρέτηση των Εκθετών- επιχειρηματιών που θα συμμετέχουν, την προβολή των επιχειρηματικών συνεργασιών μέσω των Επιμελητηρίων και των άλλων φορέων που θα συμμετέχουν στη παραπάνω Έκθεση.  Σημειώνεται ότι η Διοργανώτρια εταιρεία υποχρεούται να τηρήσει τους παρακάτω όρους πάντα σε συνεργασία με την Επιτροπή Εκθέσεως, όπως αυτή έχει οριστεί από το Επιμελητήριο Αρκαδίας και υπό την έγκρισή της.
  • Η Διοργανώτρια εταιρεία θα εισπράττει το συμφωνημένο ποσό ενοικίασης από τον εκάστοτε εκθέτη (ενοικιαστή) ως αποζημίωση για τη διεκπεραίωση των εργασιών και την παροχή υπηρεσιών που αυτή θα παρέχει.
  • Η Διοργανώτρια διαθέτει δωρεάν στο Επιμελητήριο Αρκαδίας 100 τ.μ. εκθεσιακού χώρου για τη δημιουργία περιπτέρου του Επιμελητηρίου και 150 τ.μ. εκθεσιακού χώρου, τα οποία το Επιμελητήριο θα διαθέσει σε φορείς που θα επιλέξει το ίδιο.
  • Η Διοργανώτρια εταιρεία έχει την ευθύνη – επίβλεψη – καθαρισμό και διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου της Εκθέσεως.
  • Αναλαμβάνει την καθημερινή καθαριότητα του Εκθεσιακού Χώρου, καθώς επίσης αναλαμβάνει τα ακόλουθα:
  • Το κόστος ενοικίασης του εξωτερικού περιβάλλοντος χώρου έναντι ποσού 3.000 ευρώ
  • την με οποιοδήποτε τρόπο διαφήμιση και προβολή της Εκθέσεως, συμπεριλαμβανομένης της διανομής διαφημιστικών εντύπων πόρτα-πόρτα.
  • α) Την τηλεοπτική και ραδιοφωνική προβολή με διαφημιστικά σποτ (που μεταξύ άλλων θα πρέπει να αναφέρεται και η πρόσκληση των επαγγελματιών να δηλώσουν συμμετοχή) σε πέντε (5) περιφερειακούς Τηλεοπτικούς και πέντε (5) περιφερειακούς Ραδιοφωνικούς σταθμούς Πελοποννήσου με πέντε (5) σποτ ημερησίως
β)  καθώς και μπάνερ διαφήμισης σε επτά (7) portal με την μεγαλύτερη επισκεψημότητα (ένα σε κάθε νομό της Πελοποννήσου) από 05-10-2016 έως 13-11-2016
γ) Την τοποθέτηση δεκαπέντε (15) αεροπανό στις εισόδους και εξόδους της πόλης,
δ) Την τοποθέτηση αεροπανό στον κόμβο της ΒΙ.ΠΕ. για την πορεία-είσοδο της Εκθέσεως, ε)Την κατασκευή διαφημιστικών λαβάρων διαστάσεων 1,70*80cm που θα τοποθετηθούν σε καίρια σημεία των δρόμων της Τρίπολης και των όμορων νομών (100 τεμ), στ) Την τοποθέτηση αεροπανό στο κτίριο του εκθεσιακού χώρου στην όψη και άνωθεν της εισόδου, ζ) την τοποθέτηση χιλίων (1000) γιγαντοαφισσών διαστάσεων 100*70cm για τις περιφερειακές και εθνικές οδούς
  • την εκτύπωση εντύπων της έκθεσης και συγκεκριμένα:
α) Ντοσιέ έκθεσης για τους υποψήφιους εκθέτες
β) Προσκλήσεις εγκαινίων
β) Προσκλήσεις επισκεπτών
γ) Κατάλογος εκθετών και ό,τι άλλο έντυπο είναι απαραίτητο για την προβολή και οργάνωση της έκθεσης
  • Τη διαμόρφωση του συνεδριακού χώρου καθώς και το χώρο δεξιώσεων και εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της Έκθεσης.
  • Την μικροφωνική και ηχητική εγκατάσταση όλων των εκδηλώσεων.
Η Διοργανώτρια Εταιρία αναλαμβάνει επίσης:
  • Το κόστος των βραβείων και αναμνηστικών που θα απονεμηθούν στους εκθέτες.
  • Τη σύνδεση και παροχή καθώς και το κόστος κατανάλωσης του ηλεκτρικού ρεύματος.
  • Την αμοιβή των συνεργατών της που θα απασχοληθούν για τη οργάνωση και λειτουργία της Έκθεσης.
  • Το κόστος της φύλαξης και ασφάλειας της Έκθεσης από την ημέρα ενάρξεως των εργασιών υλοποίησης της Εκθέσεως μέχρι και την οριστική απομάκρυνση των υλικών.
  • Το κόστος της καθαριότητας της Έκθεσης πριν-κατά τη διάρκεια-και μετά το πέρας αυτής, καθώς και την απομάκρυνση των απορριμμάτων.
  • Την Έκδοση της σχετικής Αδείας Καταλληλότητος του Εκθεσιακού Χώρου και τη σχετική άδεια Πυρασφαλείας.
Σημειώνεται ότι όλα τα ανωτέρω θα τελούν υπό την έγκριση και τη σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Εκθέσεως του Επιμελητηρίου Αρκαδίας.
Ο εκθεσιακός  χώρος θα παραδοθεί στην διοργανώτρια 25 ημέρες πριν την έναρξη της έκθεσης και 7 ημέρες πριν την έναρξη στους εκθέτες έτσι ώστε να μπορέσουν να οργανώσουν τον εκθεσιακό τους χώρο.
Η διοργανώτρια εταιρεία υποχρεούται να συνεργασθεί με προμηθευτές και συνεργάτες που είναι μέλη του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και λίστα των οποίων θα παραχωρήσει και στην Επιτροπή Εκθέσεων του Επιμελητηρίου Αρκαδίας.
Η διοργανώτρια εταιρεία θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξει την οικονομική φερεγγυότητά της.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη