Χρυσή η Κατερίνα Στεφανίδη!

Με ένα άλμα στα 4,85 μέτρα, έπειτα από έναν συγκλονιστικό αγώνα που ολοκληρώθηκε στις 04.45 το πρωί, η Κατερίνα Στεφανίδη είναι χρυσή ολυμπιονίκης στο άλμα επί κοντώ! Είναι το έκτο μετάλλιο που κερδίζει η Ελλάδα στους Αγώνες του Ρίο και, φυσικά, η μεγαλύτερη διάκριση στον στίβο. Η Στεφανίδη πέρασε με την πρώτη προσπάθεια τα 4,70 μέτρα, με τη δεύτερη τα 4,80 και 4,85 και έμεινε να αναμετράται με την αμερικανίδα Μόρις στα 4,90. Ηταν οι δύο καλύτερες αθλήτριες του τελικού. Ωστόσο καμία από τις δύο δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα 4,90. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην τρίτη προσπάθεια της Αμερικανίδας και ενώ η Στεφανίδη είχε ολοκληρώσει τις προσπάθειες της, η ελληνίδα πρωταθλήτρια δεν κοίταζε τον στίβο. Είχε τυλιχτεί με την ελληνική σημαία και κοίταζε την κερκίδα. Τρίτη ήταν η Μακάρτνεϊ από τη Νέα Ζηλανδία.
Athletics - Women's Pole Vault Final«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη» είπε η Στεφανίδη στις πρώτες δηλώσεις της. Ευτυχής, καθώς είχε φωτογραφηθεί και με τον Μπολτ. «Εγώ είχα αμφιβολίες, αλλά ο άνδρας μου με κράτησε ψηλά, γιατί το πίστευε. Δεν φοβήθηκα σε κανένα σημείο του αγώνα αν και είχα κάποια προβλήματα τώρα τελευταία, ενώ σήμερα αγωνίστηκα με αντιβιοτικά. Είναι ένα σημαντικό μετάλλιο για κάτι που αγωνίζομαι από την ηλικία των δέκα ετών. Είναι μία στιγμή που την ονειρεύομαι και τη βλέπω στο μυαλό μου εδώ και καιρό.»
Τα ξένα μέσα ενημέρωσης σχολίασαν ότι ο αγώνας έγινε μόλις λίγες ώρες αφού η -αποκλεισμένη από τους αγώνες λόγω της υπόθεσης ντόπινγκ- ρωσίδα αθλήτρια του αγωνίσματος, Ελένα Ισινμπάγεβα ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από τον αθλητισμό σχολιάζοντας ότι «όποια και να κερδίσει το μετάλλιο δεν θα είναι το σωστό χρυσό μετάλλιο», λόγω της δικής της απουσίας. «Κάθε αθλητής θα ήθελε να είναι στους Αγώνες και να έχει την ευκαιρία να νικήσει,» απάντησε από την πλευρά της η (σωστή χρυσή) νικήτρια, Στεφανίδη, σε σχετική ερώτηση του Reuters. «Τα πράγματα είναι όπως είναι και δεν είχαμε να κάνουμε τίποτα με αυτό. Εγώ είμαι στην ευχάριστη θέση να κάνω τη χώρα μου υπερήφανη.»
Η απονομή θα γίνει Σάββατο βράδυ, τοπική ώρα, στις 02.30 ώρα Ελλάδας τα ξημερώματα της Κυριακής.
Η Κατερίνα Στεφανίδη γεννήθηκε το 1990 και μεγάλωσε στον Χολαργό. Σπούδασε Βιολογία και παράλληλα αγωνίστηκε με τα χρώματα του Πανεπιστημίου Στάνφορντ. Παράλληλα έκανε και το μεταπτυχιακό της στη Νευροψυχολογία. Είναι παντρεμένη με τον προπονητή της Μίτσελ Κρίερ και έχουν ως βάση το Οχάιο. Έχει ρεκόρ 4.86 μέτρα στον ανοιχτό και 4.90 μέτρα στον κλειστό στίβο. Χρίστηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου 2016 με άλμα 4,81 μ. Επίσης, ήταν τρίτη το 2016 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου και δεύτερη στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2014 και στο Ευρωπαϊκο Πρωτάθλημα Κλειστού το 2015.
Η Κατερίνα Στεφανίδη ίπταται προς το μετάλλιο
Η Κατερίνα Στεφανίδη ίπταται προς το μετάλλιο
Λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες η Κατερίνα Στεφανίδη είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο tlife.gr. Να μερικές απαντήσεις που έδωσε:
Τι θυσίες επιβάλλει ο πρωταθλητισμός;
Σε προσωπικό επίπεδο, δεν θεωρώ ότι έχω κάνει κάποια ουσιαστική θυσία. Άλλωστε όλο αυτό το διάστημα που αθλούμαι έχω καταφέρει να ολοκληρώσω και τις σπουδές μου, καθώς και να τις συνεχίσω, αλλά και να διατηρήσω την κοινωνική μου ζωή. Στον πρωταθλητισμό η κατάσταση δυσκολεύει, κανείς δεν σου χαρίζεται και σίγουρα αντιμετωπίζεις περισσότερες προκλήσεις, αλλά με σωστή οργάνωση και πρόγραμμα όλα αντιμετωπίζονται. Πιστεύω ότι δεν υπάρχουν θυσίες στον πρωταθλητισμό, υπάρχουν επιλογές.
Από που αντλείς δύναμη;
Από τον σύζυγο και προπονητή μου που με κάθε ευκαιρία μου τονίζει πόσο σημαντικό είναι να έχω πίστη στις δυνάμεις μου.
Οταν απομακρύνεσαι από το γήπεδο, με τι επιλέγεις συνήθως να ασχολείσαι;
Μου αρέσει πολύ να παίζω τένις. Γενικότερα μου αρέσει να κάνω ότι αρέσει συνήθως στα κορίτσια της ηλικίας μου. Βγαίνω έξω με τους φίλους μου ή μαζευόμαστε στο σπίτι και παίζουμε επιτραπέζια. Επίσης, διαβάζω πολύ και για το διδακτορικό μου στη γνωσιακή ψυχολογία.
Πάνω από τον πήχη!
Πάνω από τον πήχη!
Ηταν και οι γονείς σου αθλητές. Άρα μεγάλωσες σε ένα σπίτι γεμάτο αθλητισμό. Πιστεύεις ότι ήταν αναπόφευκτος ο δρόμος του αθλητισμού για σένα;
Προέρχομαι από μια καθαρά αθλητική οικογένεια, ο πατέρας μου είναι αθλητής του τριπλούν και η μητέρα μου σπρίντερ των 400 μέτρων. Από πολύ μικρή ηλικία το να ασχοληθούμε ενεργά, τόσο η αδελφή μου όσο και εγώ, με τον αθλητισμό ήταν μονόδρομος. Αν δεν ήταν οι γονείς μου, ίσως να μην έκανα καν επί κοντώ. Οι γονείς μου ήταν εκείνοι που με έσπρωξαν να ακολουθήσω το συγκεκριμένο δρόμο και σίγουρα μου βγήκε σε καλό. Το να προέρχεσαι από αθλητική οικογένεια έχει και τα καλά του, αλλά σίγουρα έχει και τα κακά του.
Σύζυγος, αλλά και προπονητής σου. Η προσωπική σας σχέση είναι κάτι που ευνοεί τους κώδικες, η μεταξύ σας οικειότητα είναι κάτι που βοηθάει την επικοινωνία σας στην προπόνηση;
Είμαι τυχερή που έχω στο πλευρό μου τον Mitchell, που είναι όχι μόνο σύζυγος αλλά και προπονητής και συναθλητής μου. Η δύναμη που μου δίνει σε επαγγελματικό αλλά και προσωπικό επίπεδο είναι πολύ μεγάλη. Έχουμε βρει μια πολύ καλή ισορροπία, αφού προπονούμαστε μαζί. Ξέρει τις δυνατότητές μου και δεν παύει να μου τονίζει συνεχώς τα δυνατά μου σημεία και να με στηρίζει ψυχολογικά.
http://www.protagon.gr/epikairotita/44341209152-44341209152

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη