Γυμνάσου με χορό




Ποιος είπε ότι η γυμναστική πρέπει να είναι βαρετή και μονότονη; O χορός -μαζί με το κολύμπι - είναι μια από τις καλύτερες αεροβικές ασκήσεις, ισάξια με το περπάτημα, την κολύμβηση και το ποδήλατο. Αυξάνει τις καύσεις του οργανισμού και συμβάλλει στην απώλεια κιλών.


Υπάρχουν πολλά είδη χορού και ανάλογα με το είδος του χορού που θα διαλέξετε, την ένταση και την ταχύτητα χάνετε και τις ανάλογες θερμίδες!

Το oriental είναι ένας χορός μυστηριώδης και σαγηνευτικός που οι ρίζες του ανιχνεύονται πολλούς αιώνες πίσω. Είναι γνωστό και ως Belly Dance που είναι χαρακτηριστικός χορός της Ανατολής. Η ονομασία του προέρχεται από την αμερικανική ερμηνεία του χορού (ο χορός της κοιλιάς).
Ο χορός αυτός γυμνάζει όλο το σώμα, δεν περιλαμβάνει κινήσεις μόνο για την κοιλιά, γυμνάζει εξίσου και τα πόδια που είναι υπεύθυνα για τις κινήσεις των γοφών. Έχει δύσκολη τεχνική, απαιτεί ευλύγιστο σώμα και χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να μάθετε να χορεύετε καλά. «Δουλεύει» ομοιόμορφα όλο το σώμα (σκελετό, πόδια, χέρια, κοιλιά, πλάτη) χωρίς να το καταπονεί και χαρίζει καλύτερη ισορροπία και πιο θηλυκό περπάτημα.
Θα είστε σε θέση να χορέψετε όταν έχετε συμπληρώσει τουλάχιστον 30-40 μαθήματα, κάτι που μπορείτε να το πετύχετε και στο σπίτι. 
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται χρόνο και μία ώρα τουλάχιστον κάθε μέρα, ώστε να γίνεται εξάσκηση της κάθε χορογραφίας και επανάληψη των κινήσεων. Εγώ το έχω λατρέψει αυτό το είδος χορού, έχω ασχοληθεί 7 χρόνια και μετά από ένα διάλειμμα λόγω εγκυμοσύνης, συνεχίζω να χορέυω και πραγματικά με έχει ωφελήσει πολύ!  Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά μια που το σώμα «θυμάται» τις κινήσεις και από ένα σημείο και μετά, με το άκουσμα του ρυθμού, το σώμα λειτουργεί μόνο του. 
Τα δικά μου οφέλη:
  1. Έχασα τα κιλά της εγκυμοσύνης και επανήλθα στο φυσιολογικό μου βάρος
  2. Διατηρώ το βάρος μου χωρίς ιδιαίτερα σκαμπανεβάσματα
  3. Απέκτησα ευλυγισία και ανακάλυψα μυς που..... ναι μπορούν να κινηθούν
  4. Άλλαξε το περπάτημά μου κι έγινε πολύ θηλυκό
  5. Δυνάμωσαν τα πόδια μου και επιτέλους γυμνάστηκε η κοιλιά μου χωρίς κοιλιακούς που τους μισώ
  6. Βελτιώθηκε πολύ η ισορροπία και γενικά η στάση του σώματος
  7. Βελτίωσε την ψυχολογία μου και ενισχυσε την  αυτοπεποιθησή μου
  8. Η coin belt και γενικά η στολή μου φτιάχνει την διάθεση
Ο χορός της κοιλιάς, είναι μία πολύ ασφαλής και επωφελής μορφή άσκησης, και γι' αυτό είναι κατάλληλη για κάθε ηλικία.

Οσες λοιπόν βαριέστε την γυμναστική δοκιμάστε να γυμναστέιτε μεσω του χορού, 
μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα να............ χορέψετε;

Μάρη Ταλλά
Ιδιοκτήτρια του ΜάρηLife  

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη