Ψεύτικα μαλλια






Ποια η γνώμη σας για τις τρέσες μαλλιών, τα ποστις και γενικα τα ψεύτικα επιπρόσθετα μαλλιά; τα χρησιμοποιείτε; εγω εχω χρησιμοποιήσει τρέσες και ποστις και γενικα ψεύτικα μαλλιά για διαφορά χτενίσματα! Μου αρεσει ο  όγκος που δίνουν στα μαλλιά, τα κάνουν και φαίνονται καλοχτενισμένα και πολλα  δίνοντας σας ενα sexy και νεανικό look! Ομως πρεπει να ειναι ίδιο χρωμα με τα μαλλιά σας για να μην φαινεται ψεύτικο το αποτελεςμα και φυσικα να αντέχεται ενα επιπλέον βάρος στο κεφάλι σας! Μπορουν να φορεθούν απο ολες τις ηλικίες ανάλογα το είδος που θα διαλέξετε!
Εγω θα σας μιλησω για αυτα που εχω χρησιμοποιήσει και με εχουν βολέψει απόλυτα!



Πρώτη κατηγορία ειναι τα διαφορά λαστιχάκι με τα ψεύτικα μαλλιά, αν πιάνουν τα χέρια σας και έχετε φαντασία μπορείτε να φτιάξετε υπέροχους κότσους και χτενίσματα που θα λατρέψετε!
Εγω τα χρησιμοποιω στις bad hair days για ψηλούς κότσους αλλα και χαμηλούς, δίνουν ογκο και τσαχπινιά και τους συνδυάζω με διαφορά λουλούδια στους κότσους και κορδέλες που πλέκω ενδιάμεσα!





Δεύτερη κατηγορία ειναι τα γκλαμερ με ενσωματωμένα ψεύτικα μαλλιά, εγω εχω ενα τέτοιο με μπουκλες. Το χρησιμοποιω για να φτιαξω υπεροχα ponytails πίσω η στο πλάι να πέφτουν οι μπουκλες στους ώμους. Συνήθως δένω ενα φουλάρι στο επανω μέρος για να μην φαινεται το γκλαμερ και δίνει ενα πολυ εντυπωσιακό αποτελεσμα!


Τρίτη και αγαπημένη κατηγορία, οι τρέσες, ειχα απο αυτές δυο, μου έμεινε η μια τελικα! Ειναι αυτα τα ψεύτικα μαλλιά με τα κλιψ που εφαρμόζουν γύρω απο το κεφάλι ανάμεσα στα μαλλιά, δίνουν όγκο και κάνουν να φαινεται το μαλλι μπόλικο! Εντυπωσιακό το αποτελεσμα που δίνει, σε δεσμεύει ομως αν αλλάζεις χρωμα στα μαλλιά σου! Εγω χρησιμοποιουσα την τρέσα σε επίσημες εμφανισεις, τωρα επειδή εχω αλλάξει το χρωμα των μαλλιών την χρησιμοποιω σε ψηλές αλογοουρές για να φαινεται πιο πλούσιο και μακρυ το μαλλι, σε φωτογραφίες και βίντεο.

Μια κομμώτρια μου ειπε κάποτε οτι μπορει ολα αυτα να ειναι ψεύτικα ομως δεν εχουν ηλικία, φοράμε όσο τα θελουμε και όσο μας κάνουν και αισθανόμαστε ομορφα! Οταν πλέον δεν τα εχουμε ανάγκη τα αφήνουμε, όποτε αγαπημένες φίλες, χρησιμοποιήστε οτι απο αυτα σας αρεςει χωρις ενοχές και φυσικα οτι σας βολευει για το δικό σας μαλλάκι!

Μάρη Ταλλά

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη