Δ. Βόσνος:Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ , ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ , ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ , ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΡΙΝΕΙ




Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ , ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ,
ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ , ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΡΙΝΕΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ , ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΙ
ΟΛΟΥΣ …
Παρά τις σοβαρές , από πολύ νωρίς διαφωνίες μου , κυρίως για θέματα λειτουργίας της παράταξης και της διοίκησης του Δήμου , που δυστυχώς εκ του αποτελέσματος σήμερα δικαιώνομαι , θεώρησα υποχρέωση μου , να συνεχίσω να συμβάλω , από οπουδήποτε θέση , με όλες μου τις δυνάμεις , για το καλό του Δήμου μας , μέχρι την λήξη της θητείας μας .
Επίσης , με την συμμετοχή , θεώρησα ότι επιπλέον συνεχίζει να διατηρείται οριακά , η απαραίτητη πλειοψηφία , τιμώντας ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη και την ελπίδα που μας εναπόθεσε η πλειοψηφία των συμπατριωτών μας .
Σήμερα , προσπερνώ & αγνοώ , όλους τους αυτόκλητούς και ανεπαρκείς , για να είναι κριτές , που πανικόβλητοι , «αλαλάζουν" με ψέματα και ύβρεις , εμπιστευόμενος την κοινωνία των πολιτών , που όλους μας γνωρίζει , παρακολουθεί και καθημερινά κρίνει .
Άλλωστε , η προσωπική μου μακρόχρονη αυτοδικοιητικη διαδρομή , έχει αξιολογηθεί
---με την πρωτιά στην Επαρχεία Μαντινείας , σαν Νομαρχιακός Σύμβουλος ( 1994 )
---με την τιμητική θέση του Δημάρχου Τεγέας , δυο διαδοχικές εκλογές ( 2002-2006 )
-- με την εκλογή μου σαν πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος Δ. Τρίπολης ( 2014 )
---Και σαν πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης μου , στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων ( ΠΕΔ ) όλης της Πελοποννήσου , δυο διαδοχικές φορές ( 2011-2014 )
Που ελάχιστοι άλλοι , έχουν τιμηθεί τόσο .
Γιαυτο , θα αναμένω με εμπιστοσύνη , την τελική και αναμφισβήτητη κρίση της κοινωνίας των συμπολιτών μας , που θα αποδώσει για άλλη μια φορά , σε όλους μας , αυτό που πραγματικά αξίζουμε .
Με εκτιμηση
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΟΣΝΟΣ

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη