Ευχές απο την Δημοσιογράφο Βάλια Αμπατζή- Ιδιοκτήτρια Ενημερωτικού ¨Βόλτα στην Τρίπολη¨

 



Αγαπημένοι μου,

Μια χρονιά δύσκολη πέρασε και είχε στόχο την υγεία .
Το 2021 έρχεται με αισιοδοξία και ελπίδα για να επανέλθουμε στην κανονικότητα την οποία αφήσαμε πέρυσι στην μέση και να πάρουμε πίσω τις ζωές μας χωρίς να κινδυνεύουμε απο έναν ύπουλο ιό που μας στοίχισε σε χρόνο, αγωνία και ζωές.

Το 2020 το αφήνουμε πίσω με αναμνήσεις 
Πέρασε ένας χρόνος δύσκολος για όλους μας αλλά για μένα ήταν υπέροχος!!!
Μπήκα στα πιο σημαντικά πρόσωπα της Ελλάδας στην εγκυκλοπαίδεια Who is Who με άλλες προσωπικότητες, μεγάλωσα τα δικά μου ΜΜΕ, ξαναγύρισα στον ραδιοφωνικό αέρα και έγινα Δντρια Δημοσίων Σχέσεων στην International Action Art και στην Unesco Pireus & Islands.
Στα χρόνια μου στην δημοσιογραφία μετράω πάνω απο 500+ συνεντεύξεις με σημαντικά πρόσωπα, ηθοποιούς, τραγουδιστές που με εμπιστεύτηκαν και έχουμε κρατήσει άριστες φιλίες! Και τους ευχαριστώ όλους!
Ρεπορταζ αμέτρητα, ξενύχτια αμέτρητα, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, εφημερίδες κλπ
Και η στρατιωτική δημοσιογραφία, ιδιαίτερη, δύσκολη, παράξενη, μα μου εχει χαρίσει απίστευτες πρωτιές.


Νομίζω ότι το 2021 θα ναι μια δυνατή και όμορφη χρονιά..
Νιώθω γεμάτη και ευτυχώς έχω πολλή αγάπη και στήριξη δίπλα μου σε αυτά που κάνω!!!
Θα επιστρέψω τηλεοπτικά όταν θα ναι ώρα και μαζί θα συνεχίσουμε το ταξίδι της ενημέρωσης!!!
Σας ευχαριστώ όλους! 
Βάλια Αμπατζή
Δημοσιογράφος
Ιδιοκτήτρια  Ενημερωτικού ¨Βόλτα στην Τρίπολη¨





Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη