Αναγνώστης: γιατί δεν τηρείται πουθενά σε αυτη την πόλη ο αντικαπνιστικος νόμος ;

Καλησπέρα...σκέφτηκα να σας στείλω αυτά τα λιγοστά λόγια απόγνωσης και οργής που χαρακτηρίζει όχι μόνο εμένα φυσικά αλλά και πολλούς ακόμα συμπολίτες μου  από συζητήσεις που έχω κάνει και θα ήθελα σας παρακαλώ να τα δημοσιεύσετε και μακάρι να βρεθεί ένας υπεύθυνος να μου απαντήσει....γιατί δεν τηρείται πουθενά σε αυτη την πόλη ο αντικαπνιστικος νόμος σε καμία επιχείρηση εστίασης Η καφε απο αυτές τουλάχιστον που έχω επισκεφτεί (σχεδον ολες) δεν τηρείται, η περιφέρεια (υγειονομικο) εάν υπάρχει ακουει;;;; Η Δημοτική Αστυνομία είναι μόνο για να κόβει κλήσεις για πάρκινγκ; που είναι να βεβαιώσει παραβάσεις για κάπνισμα σε κλειστούς χώρους γιατί μικρα παιδιά να γίνονται παθητικοί καπνιστές και γιατί γονεις με μικρα παιδιά να είναι αναγκασμένοι να ανέχονται τον καπνό του καθενός και η μόνη επιλογή να είναι να κάτσουν αυτοί έξω στο κρύο και όχι οι καπνιστές όπως ορίζει η νομοθεσία! Ελπίζω να ξεκινήσουν έλεγχοι σύντομα γιατί η κατάστασή έχει γίνει ανεξέλεγκτη πλέον όπου και αν καθίσεις το τασάκι είναι μπροστά σου ούτε αυτό δεν κρύβουν! Εάν συνεχίσουμε έτσι σε λίγα χρόνια θα καπνίζουν και μέσα στις σχολικές αίθουσες… Συγνώμη αν έγινα κουραστικός αλλά εξέφρασα το παράπονο μου και την αγανάκτηση μου λόγω μη εφαρμογής του αντικαπνιστικου νόμου!

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη